Klantgerichte Communicatie

 

Beter luisteren, echt contact maken met klanten, slecht nieuws acceptabel brengen, klachten adequaat oplossen, verbaal geweld omvormen naar een volwassen gesprek, schrijven in heldere taal. Dit alles verbetert van de klantervaring. Aan de telefoon, per e-mail of face to face. Uw klanten worden er enthousiast van.

 

Uw organisatie kan er niet omheen. 80% van de bedrijven die focussen op excellerende klantbeleving heeft een beter bedrijfsresultaat dan directe concurrenten. De kans dat een enthousiaste klant blijft is 3 tot 5 keer groter dan een tevreden klant. Daarom is klanttevredenheid al lang niet meer genoeg. Hoe overtreft u de verwachtingen van uw klanten? Beginnen uw bedrijfsprocessen met de klant? Zijn uw medewerkers voldoende doordrongen van het belang van klantgericht werken en weten zij hoe hieraan vorm te geven?

 

INEZ Training & Consulting begeleidt medewerkers met direct (intern) klantcontact. Dit kan op verschillende manieren:

 

Advies

Klantgerichtheidstraject - samen bekijken we wat er in uw organisatie nodig is om alle medewerkers met een meer klantgerichtere focus te laten werken.

 

Trainingen

 

Filmpjes

Kennismaking met Inez, haar werkwijze en het belang van een klantgerichte instelling:

 

Filmpje over het belang van klantgerichtheid en wat klanten nu echt (niet) willen:

 

 

Referenties

Voor o.a. deze klanten verzorgden wij een training in Klantgerichte Communicatie of een klantgerichtheidstraject:

 

Gilde Opleidingen: begeleiding afdeling naar nieuwe, meer klantgerichte missie en de uitvoering ervan

De Friesland Zorgverzekeraar: training 'Klantgericht e-mailen voor interne KCC's'

Albert Heijn: Mystery onderzoek naar Klantgerichtheid

Expedia: training in online klantgerichtheid software voor hotelpartners

Penders Voetzorg: training 'Geweldloos Communiceren met Klanten'

MVGM Vastgoed: training van meerdere afdelingen in 'Klantgericht Telefoneren voor interne KCC's'

Vodafone: training 'Klantgerichtheid in de zakelijke markt' 

 

Voor meer referenties, bekijken onze Klantcases

Trainingen

Naar Trainingen »

Trainingstrajecten

Naar Trainingstrajecten »

Consulting

Naar Consulting »

Blog